"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 27 stycznia 2014

ograniczona ;-)))

No i powiedzcie...
jak ja mam tworzyć??
Jak mam stać się sławna i bogata 
gdy mje własne Futro sabotuje moją pracę??


Ostatnio czytałam gdzieś w necie zabawny artykuł o tym 
jak mamy ograniczają dzieciom dostęp do komputera... 
cóż...
z mamą czasami można pertraktować...
z Venus - nie ;-)))
 
Dostałam przydział na dwie kartki dziennie
Dwie i nawet kawałka więcej...


Może to i dobrze...
Może Venus dba nie tyle o mnie co o Was...
Dostrzegła, że ostatnio zanudzam Was swoimi postami 
i uznała, że trzeba "ratować świat" 
nie zbadane są myśli Kotowej ;-)))


Niech i tak będzie 
Pierwsza powstała wg mapki kolorystycznej w


a wygląda tak:


Do zrobienia drugiej zainspirowało mnie wyzwanie




i choć zarzekałam się, że walentynkowe kartki u mnie nie powstaną 
to...
jedna jednak powstała...


Na pewno nie jest to słodka karteczka
ale też chyba nie nazbyt surowa
od niej... dla niego
bo panowie raczej wolą prostotę ;-)))

zgłaszam ją też do wyzwania


i na koniec...
kilka słów znalezionych w sieci..
ode mnie dla każdej/każdego z Was 
z osobna dedykowanych:


"Jesteś cudownym człowiekiem.
Nikt ci tego jeszcze nie powiedział?
W głębi duszy jesteś wyjątkowy, niepowtarzalny.
Nikt nigdy nie będzie taki jak ty.
Pod powłoką twojej świadomości natkniesz się
na cud, którym sam jesteś.

Bądź sobą! To konieczne,
by nawiązać owocny kontakt z innymi ludźmi.
Możesz ostatecznie nosić taką samą sukienkę, taką samą kurtkę.
Możesz mieć taką samą pracę i takie samo hobby.
Ale nie daj się zrównać społeczeństwu,
które myśli, że wszyscy ludzie powinni żyć w takim samym rytmie,
w rytmie produkcji i konsumpcji,
zarabiania i wydawania pieniędzy. Bądź sobą!

Oto walczysz w życiu: uwolnić się od szarzyzny,
od bezbarwnej egzystencji pozbawionej radości.
Ludzie duszą się pod ciężarem
bezsensownych zmartwień o drobnostki
i gubią całą radość życia. Zajmij się tym, co istotne!
Dotrzyj do cudu, który drzemie w głębi twojej duszy.
Dziw się znów jak dziecko- sam sobie!

Zadaj sobie pytanie: Po co żyję?
Dla pieniędzy, pracy, poważania? Po co?
Stworzono cię, abyś niósł ludziom miłość i radość.
Musisz zmienić swój kawałek świata w mały raj.
Nie oczekuj za wiele od innych. Zrób to sam!
Jesteś cudownym człowiekiem. Potrafisz to!"

32 komentarze:

  1. Futro ma fajną miejscówkę :) a czy ja mogę tę pierwszą zaklepać? bo za chwilę pewnie będzie za późno, jak z poprzednią!
    za dowartościowanie dziękuję i Tobie dedykuję te słowa:
    "Musisz zmienić swój kawałek świata w mały raj.
    Nie oczekuj za wiele od innych. Zrób to sam!
    Jesteś cudownym człowiekiem. Potrafisz to!"
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu... karteczka jest Twoja i jeszcze coś bardzo podobnego do poprzedniej dla Ciebie zrobię ;-)))
      Dziękuję za dedykację :*

      Usuń
    2. bardzo dziękuję i jeszcze bardziej się cieszę :)

      Usuń
  2. Wspaniałe karteczki. Kasiu powiem Ci,że dałaś mi pewną myśl,może ja coś wymyślę w związku z wyzwaniami.. A Venus, dobrze,że dba o siebie i swoje prawa:)kotowe prawa.Pozdrawiam Was serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotowa to cwana bestyja- powinnam o była wcześniej przewidzieć i zostawić pod drzwiami - może dziś terroryzowałaby kogoś innego ;-)))
      Nooo to jak Cię natchło to zabieraj się za pracę z chęcią pooglądam sobie Twoje dzieła ;-)))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. taa... ktoś jej jeszcze musi o tym powiedzieć ;-)))

      Usuń
  4. Ty to masz szczęścicie, że masz takiego kota! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz!! i Ty przeciwko mnie??
      toć to zło wcielone, szantażystka i wyłudzaczka...
      ja jej nawet nie lubię ;-))) i wcale mnie nie wzrusza fakt, że właśnie słodko i bezbronnie wtula się w moje ramiona ;-)))

      Usuń
  5. Venus to jest dopiero artystka :D...

    OdpowiedzUsuń
  6. hihi a to psotka :)))
    kartka z serduchami śliczna :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uff... cieszę się, że się komuś podoba... bałam się że może jednak nazbyt... surowa
      Buziaki zasyłam

      Usuń
  7. Love your cat photos! So cute! Your heart card is perfect for our challenge this week! Thanks for playing along with the girls and I over at Just Us Girls!

    OdpowiedzUsuń
  8. Very pretty card...love all of the hearts! Thanks for joining us at Just Us Girls!

    OdpowiedzUsuń
  9. Od razu sabotuje !!!
    Ona pomaga, asystuje, jest natchnieniem, muzą ........
    Bez Venus takie piekne te karteczki bys nie stworzyła haha :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak... ale bez jej "zalegnięcia" na moich papierkach może powstałyby jeszcze ze dwie ;-)))
      Choć fakt, że bez niej życie nie byłoby już takie samo - ani ten blog ani tworzenie ;-)))

      Usuń
  10. Świetne walentynki!~Zwłaszcza ta druga bardzo podbiła moje serduszko :) wspaniała jest

    OdpowiedzUsuń
  11. A to Ci kociak :) obie kartki bardzo ładne ;) mnie szczególnie urzekła ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kartki - serduszkowa bardzo przypadła mi do gustu, bo lubię czerwień i minimalizm :)
    Venus znalazła sobie wspaniała miejscówkę - wszystko widzę i mam pod kontrolą...
    Wbrew pozorom to my mamy to szczęście, że nasze futra wybrały nasze domy, żeby z nami zamieszkać, bo sama wiesz, że bez nich życie byłoby zupełnie inne.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i przesyłam głaski dla futerka :))

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś sobą i Ci tak pięknie, tak do twarzy :)
    Miłego!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mądra Kiciunia nie che żeby jej Pani się przemęczała, chce żeby rączki Pani były do głaskania futra a nie papierków:)

    karteczki bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful dangling hearts and I just loved the pictures of your kitty playing with your ribbon. They definitely don't like it when your attention is not on them LOL! Thanks for joining us at Just Us Girls.

    OdpowiedzUsuń
  16. I love those framed hanging hearts! Cute pictures of your kitty, too. Thanks for playing with us at JUGS!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fun hanging hearts! Thanks for joining in with JUGS!

    OdpowiedzUsuń
  18. Futerko zwane Venus to cudowne kociatko :))) Przeurocza przeszkadzaczka w pracy :):) Moj kocur Flafi tez czasem poprzeszkadza, choc ostatnio odkad rzucil sie na kanarka , ktorego cudem z jego paszczy wyratowalam, pojawia sie w domu rzadziej, jakby rozumial,ze bardzo,ale to bardzo nabroil..

    Co do karteczki, cudowne obie, gdybym miala wybrac jedna to mialabym problem..
    I na koniec - dziekuje Ci przeslicznie za cudowne komantarze u mnie, nie jeden raz az lezki w oczach sie zakrecily podczas czytania tyle serdecznosci, tyle ciepla i tyle milych slow.
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Łaskawa Venus jakiś limit Ci przynajmniej wyznaczyła, a Jasiek na kartki żadnego pozwolenia nie dał, to i nie robię, a z innymi rzeczami muszę się ostro przepychać:)))
    Buziaki dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  20. Papierki do kartek wygrzane kocim futerkiem, mają dużo pozytywnej energii:)) Venus wie co robi:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Skąd ja to znam... Mam dwa Sierście w domu i też mi stale "pomagają". Solem zwykle próbuje wyspać się na papierach, a Luna tylko wyczekuje odpowiedniego momentu, by coś mi ukraść. Włamuje się do szafki z materiałami...

    =^..^=

    A karteczki super! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No, pięknie dajesz kobieto. Miło było Ciebie poznać do zobaczenia następnego.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń